Sunday 16 August 2015

Tentang Penulis


TEKS: SHAMLIAH IBRAHIM
Foto : SHAMLIAH IBRAHIM
(Entri 1)

Bismillahirahmanirrahim

Segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian alam. dengan izin dariNya kita di pertemukan dalam blog dengan title kedai online Shamliah Ibrahim, syukur Alhamdulillah dari angan-angan ianya bermula.

Serba ringkas tentang saya, status berkahwin, memiliki 3 orang cahayamata yang sedang meningkat remaja. Di beri nama yang agak unik, lahir di daerah hulu perak, anak keempat dari enam orang adik-beradik, suka menulis, memasak dan mencuba resepi. Seorang yg simple tapi tegas, agak pendiam tapi kecoh bila serasi serta mudah di dekati.

Langkah pertama di dalam bidang perniagaan bila di hadiahkan gerai oleh suami bertempat di Chow Kit sekitar tahun 90an. Di sebabkan ingin mencuba, memasuki pasaran ekspo adalah langkah seterusnya selang beberapa tahun kemudian.Dari perniagaan hardware, kasut sukan , pakaian lelaki kini lebih serasi dengan pakaian kanak-kanak.

Melihat keletah sikecil seronok bergaya dan teruja dengan pakaian baru memberi inspirasi untuk mencari sesuatu yang selesa dan sesuai buat mereka , kegembiraan mereka kepuasan bagi saya ,kini saya menjalankan perniagaan di up-town Danau Kota.

Akhir kalam. In sha Allah, moga di sini menjadi medium buat kita berkongsi tips perniagaan, pengalaman serta coretan kehidupan. Terima kasih Allah, terima kasih keluarga serta terima kasih semua. Jumpa lagi






2 comments: